Leveringsmulighederne afhænger af det bestilte produkt og vil blive oplyst til dig under bestillingsprocessen.
Ved bestilling af flere produkter kan leveringen ske via forskellige transportører for at sikre den mest effektive leveringstid.
Inden du bestiller, skal du sikre dig, at produkterne kan leveres uden problemer. Mål omhyggeligt dimensionerne på døre, trapper og elevator.
Angiv et telefonnummer, hvor du kan kontaktes i dagtimerne for at aftale leveringstidspunktet. Under opkaldet skal du informere transportøren om eventuelle adgangs- eller passageproblemer, som leveringspersonalet kan støde på.
Vores transportør vil kontakte dig for at aftale levering. Levering sker mandag til lørdag fra kl. 8.00 til 18.00.
Du modtager en SMS dagen før leveringen. På leveringsdagen får du en SMS med et link, der gør det muligt at følge leveringen online i realtid.
Leveringen sker direkte til dit hjem, i det rum du vælger. Tjek at dit produkt svarer til bestillingen og er i god stand.
Det kan virke indlysende, men det er vigtigt: vær til stede for at modtage ordren på den aftalte dag og tidspunkt. !
Hvis der opstår forhindringer i forhold til det aftalte leveringsvindue med transportøren, kontakt da transportøren mindst 72 timer før levering for at ændre tidspunktet. Enhver ny levering vil blive faktureret af Vente-unique.com, hvis den skyldes kundens udeblivelse uden gyldig grund.
Følgesedlen bekræfter juridisk overdragelsen af ejerskabet af produktet.
Når følgesedlen er underskrevet, tilhører produktet dig, og hverken Vente-unique.com eller vores transportør er ansvarlige for eventuelle skader, der måtte være opstået under leveringen, medmindre de er noteret på følgesedlen. .
DDet er derfor meget vigtigt at notere eventuelle forbehold skriftligt, inden du underskriver følgesedlen.
Vigtigt: Hvis pakken ser beskadiget ud, skal den åbnes foran transportøren, så produktets tilstand kan kontrolleres. Selv hvis transportøren anbefaler at skrive “med forbehold for udpakning” på følgesedlen, har denne bemærkning ingen juridisk gyldighed. Hvis transportøren ikke vil vente på udpakning, skal dette noteres på følgesedlen under “produktets tilstand efter udpakning”.
Møbler leveret adskilt (samlesæt) vil ikke blive åbnet ved levering. Du skal derfor sikre dig, at de er i god stand. Hvis emballagen er beskadiget ved modtagelsen, anbefales det at notere forbehold eller afvise leveringen ved at skrive “pakke beskadiget” på følgesedlen.
Eventuelle skader på produktet skal meldes til os inden for 48 timer via din konto på hjemmesiden, under Min Konto, eller telefonisk.
Underskriv ikke følgesedlen, før eventuelle forbehold er noteret!
For alle produkter, der skal sendes retur (undtagen sofaer), beder vi dig om at sende produkterne tilbage i deres originale emballage..
Sørg derfor for at opbevare den godt!
Efter din levering vil du modtage en tilfredshedsundersøgelse via e-mail.
Hjælp os med at forbedre din kundeoplevelse ved at besvare den!