Menu
×
Resultater af din søgning :  Luk
Kataloger
Ingen kataloger matcher din søgning
    ProdukterSe alle produkter
    Ingen produkter matcher din søgning
      Hjælp & Kontakt
      Indkøbskurv

      Den rette service til hvert produkt!

      Leveringsmulighederne afhænger af det bestilte produkt og vil blive oplyst til dig under bestillingsprocessen.
      Ved bestilling af flere produkter kan leveringen ske via forskellige transportører for at sikre den mest effektive leveringstid.

      Den rette service til hvert produkt!
      1Forberedelser inden levering

      Dette produkt leveres til kantstenen, så vi anbefaler, at du forbereder dig på at transportere produktet til det ønskede rum.

      Inden bestilling skal du sikre dig, at du kan håndtere produktet uden problemer, og nøje måle dimensionerne på døre, trapper og elevator.

      Når du afgiver din bestilling, skal du oplyse alle nødvendige oplysninger for en vellykket levering, såsom adresse, indgangskode og dørnummer.

      Vores transportør vil kontakte dig for at aftale levering. Levering sker til lørdag fra kl. 8.00 til 18.00.

      Du modtager en SMS dagen før leveringen. På leveringsdagen får du en SMS med et link, der gør det muligt at følge leveringen online i realtid.

      2Leveringen

      Levering af disse produkter sker ved kantstenen. Ved levering vil leverandøren gøre sit bedste for at parkere så tæt på adressen som muligt, hvor bilen lovligt kan holde og aflæsse din ordre.

      Chaufføren stiller varerne ved bilen, hvorefter det er kundens ansvar at bære dem ind i boligen.

      Det kan virke indlysende, men det er vigtigt: vær til stede for at modtage ordren på den aftalte dag og tidspunkt.

      Hvis der opstår forhindringer i forhold til det aftalte leveringsvindue med transportøren, kontakt da transportøren mindst 72 timer før levering for at ændre tidspunktet.

      Enhver ny levering vil blive faktureret af Vente-unique.dk, hvis den skyldes kundens udeblivelse uden gyldig grund.

      Eventuelle forbehold skal noteres på leveringssedlen.

      Læs mere om følgesedlen

      Følgesedlen bekræfter juridisk overdragelsen af ejerskabet af produktet.

      Når følgesedlen er underskrevet, tilhører produktet dig, og hverken Vente-unique.com eller vores transportør er ansvarlige for eventuelle skader, der måtte være opstået under leveringen, medmindre de er noteret på følgesedlen. .

      DDet er derfor meget vigtigt at notere eventuelle forbehold skriftligt, inden du underskriver følgesedlen.

      Vigtigt: Hvis pakken ser beskadiget ud, skal den åbnes foran transportøren, så produktets tilstand kan kontrolleres. Selv hvis transportøren anbefaler at skrive “med forbehold for udpakning” på følgesedlen, har denne bemærkning ingen juridisk gyldighed. Hvis transportøren ikke vil vente på udpakning, skal dette noteres på følgesedlen under “produktets tilstand efter udpakning”.

      Møbler leveret adskilt (samlesæt) vil ikke blive åbnet ved levering. Du skal derfor sikre dig, at de er i god stand. Hvis emballagen er beskadiget ved modtagelsen, anbefales det at notere forbehold eller afvise leveringen ved at skrive “pakke beskadiget” på følgesedlen.

      Eventuelle skader på produktet skal meldes til os inden for 48 timer via din konto på hjemmesiden, under Min Konto, eller telefonisk.

      Underskriv ikke følgesedlen, før eventuelle forbehold er noteret!

      3Emballage

      For alle produkter, der skal sendes retur (undtagen sofaer), beder vi dig om at sende produkterne tilbage i deres originale emballage..

      Sørg derfor for at opbevare den godt!

      4Dine leveringsfordele og services
      Leveringstider
      De anslåede leveringstider fremgår altid på produktsiderne. Er produktet på lager, leveres det inden for 10 dage.
      Leveringssporing
      Følg din ordre trin for trin under "Min konto". Du modtager en e-mail, når din ordre er afsendt.
      Samlet levering: spar penge ved at samle din levering!
      For produkter med forskellige leveringstider kan du vælge at få dem leveret samlet på den seneste af de mulige leveringsdatoer. Ved lagervarer samler vi automatisk din ordre.
      Udpakning af møbler (mod gebyr)
      Vores chauffører kan ved levering udpakke sofaer, sengebunde og madrasser samt tage emballagen med. Møbler, der kræver samling, er ikke omfattet af udpakningsservicen.
      30 dages tilfredshedsgaranti
      Hvis du ikke er tilfreds med din ordre, har du 30 dage fra leveringsdatoen til at returnere den og anmode om refusion (ekskl. leveringsomkostninger). Perfekt hvis du ombestemmer dig!
      5Din mening er vigtig for os

      Efter din levering vil du modtage en tilfredshedsundersøgelse via e-mail.

      Hjælp os med at forbedre din kundeoplevelse ved at besvare den!