Menu
×
Resultater af din søgning :  Luk
Kataloger
Ingen kataloger matcher din søgning
    ProdukterSe alle produkter
    Ingen produkter matcher din søgning
      Hjælp & Kontakt
      Indkøbskurv

      Hvordan ved jeg leveringstiden for et produkt?

      Den leveringstid, der er angivet på produktsiden, gælder ikke nødvendigvis for alle produkter på siden.

      • Hvis siden kun har ét produkt, svarer leveringstiden til dette produkt.
      • Hvis siden har flere produkter, kan hver enkelt have forskellig leveringstid.

      For at være sikker på leveringstiden for et produkt, kan du tilføje varen til din kurv: leveringstiden for hvert produkt bekræftes i din kurv.

      Hvad er leveringsomkostningerne?

      Leveringsomkostningerne dækker transporten af produkterne fra vores lager til leveringsadressen. De beregnes ud fra leveringsadressen og vægten af de bestilte produkter.

      Omkostningerne kan derfor variere og nå op til f.eks. 249,99 € for en stor hjørnesofa.

      Det præcise beløb for leveringsomkostningerne vises i din kurv og bekræftes, når du godkender din ordre.

      Er fragtomkostningerne degressive?

      Vi fastsætter vores leveringsomkostninger ud fra vores transportørers priser.

      Fra transportørernes side:

      • Fragt beregnes efter vægt og dimensioner på pakkens indhold. Jo tungere og mere pladskrævende, jo højere fragt.
      • Ved flere produkter i samme ordre er omkostningerne degressive, hvis de kan leveres samlet.
      • Visse meget store produkter eller dem, der leveres med DPD Predict, kan ikke samles. Når samling er muligt, tilbydes det i trin 3 af din kurv.

      Er det muligt at få rabat på leveringsomkostningerne?

      Hvis vores leveringsomkostninger virker høje, skyldes det, at vi – i modsætning til andre e-forhandlere, der indregner dem i produktprisen – vælger at tilbyde ægte produktpriser og opkræve leveringsomkostninger til deres reelle pris.

      Vi kan derfor desværre ikke tilbyde rabat på leveringsomkostningerne.

      Jeg synes, at leveringsomkostningerne er dyre

      Transportører af tunge og store varer fakturerer fragt efter vægt og dimensioner. For eksempel kræver en sofa på 150 kg eller et skænk på 80 kg to chauffører og meget plads i lastbilen. Produkter op til 35 kg (sofaborde, konsoller ...) leveres af én person.

      Hos nogle e-forhandlere er forskellen mellem de reelle leveringsomkostninger og det beløb, der opkræves kunden, inkluderet i produktprisen.

      Hos vente-unique.dk mener vi, at gennemsigtighed er vigtigst. Derfor vælger vi at tilbyde ægte produktpriser og fakturere levering til reel pris. Det er mere retfærdigt for kunderne.

      Derudover tilbyder vente-unique.dk dig en Premium-leveringsservice for at sikre den bedst mulige oplevelse.

      Vi tjener ingen fortjeneste på leveringsomkostningerne.

      Hvordan foregår leveringen?

      Se detaljerede oplysninger om levering.

      Bliver alle produkterne i min ordre sendt på samme tid?

      Det er dig, der vælger! Hvis du har bestilt flere produkter med forskellige leveringstider, kan du i trin 3 af din kurv vælge “hurtigst muligt”-levering for at få hvert produkt, så snart det er tilgængeligt, eller “samlet levering” for at få alle produkterne på én gang.

      Visse meget store produkter eller dem, der leveres med DPD Predict, kan dog ikke samles. Når det er muligt, tilbyder vi det i trin 3 af din kurv.

      Hvilken transportør leverer min ordre?

      vente-unique.dk samarbejder med flere specialiserede transportører:

      • VIR, specialiseret i levering af møbler til 1 eller 2 personer samt afhentning i butik
      • Bailly Courouble, specialiseret i levering med truck (spabade, saunaer ...)
      • DPD: levering via DPD Predict til små produkter
      • Geodis Calberson: levering til døren og afhentning i butik

      Du bliver kontaktet før enhver levering for at aftale tidspunkt.

      Transportøren kontakter dig via telefon eller e-mail for at aftale levering.

      Hvor længe opbevares pakkerne i afhentningsstederne?

      Leverer I uden for Danemark?

      Websiden Vente-unique.dk leverer overalt i Danemark.

      For andre lande, se vores andre sider:

      Hvad skal jeg gøre, hvis produktet blev beskadiget under leveringen?

      Ved levering skal du kontrollere ordren. Hvis der er skader, skal du skrive det på følgesedlen og derefter melde det:

      • enten på vores side i sektionen “Min konto” (www.vente-unique.dk/secure/account)
      • eller via telefon til kundeservice (detaljer findes i din kundekonto)
      • eller via anbefalet brev med kvittering til:

      Vente-unique.dk
      Kundeservice
      9/11 rue Jacquard
      93310 Le Pré-Saint-Gervais, FRANKRIG

      Ingen reklamation accepteres, hvis det ikke er noteret på følgesedlen.

      Hvor længe opbevares pakkerne i DPD-udleveringssteder?

      Kunder har op til 7 dage til at afhente deres pakke (inklusive dagen, hvor pakken ankommer til DPD).

      Er der en maksimal frist for at ændre leveringsinstrukser?

      • Adresse, tjeneste eller dato: kan ændres indtil 48 timer før leveringsaftalen
      • Ved DPD-levering: ingen adresseændring er mulig, når pakken har forladt vores lager

      Hvad sker der, hvis jeg er fraværende ved leveringen af produktet?

      Betingelserne afhænger af transportøren:

      • Din pakke leveres til et afhentningssted.
      • Du bliver kontaktet for at aftale en ny leveringstid.

      Bemærk: ved udeblivelse til en aftalt levering kan ekstra leveringsomkostninger blive opkrævet.