Menu
×
Resultater af din søgning :  Luk
Kataloger
Ingen kataloger matcher din søgning
    ProdukterSe alle produkter
    Ingen produkter matcher din søgning
      Hjælp & Kontakt
      Indkøbskurv

      Hvad er jeres salgsbetingelser?

      Se vores generelle salgsbetingelser.

      Skal jeg være registreret for at afgive en ordre?

      Ja, du skal være registreret medlem for at afgive en ordre, da vi har brug for dine kontaktoplysninger til levering.
      Men vi giver dig mulighed for at registrere dig under din første ordre.

      Jeg er meget interesseret i et af jeres produkter… hvordan får jeg mere information?

      For at få yderligere oplysninger om vores produkter, kontakt os venligst på telefon 4589888283.

      Hvordan afgiver jeg en ordre?

      1. Vælg alle de produkter, du kan lide. Bemærk, at indholdet af din kurv først reserveres, når du har valideret kurven og leveringsadressen.
      2. Du kan til enhver tid fjerne en vare fra din kurv.
      3. Indtast eventuel rabatkode og dit postnummer for at beregne leveringsomkostningerne.
      4. Log ind, eller registrer dig, hvis du ikke allerede er medlem.
      5. Vælg faktureringsadresse og leveringsadresse.
      6. Vælg din betalingsmetode og godkend ordren.

      Efter at have afgivet en ordre på Vente-unique.dk, modtager du en bekræftelsesmail med dine kontaktoplysninger, indholdet af din ordre, den valgte betalingsmetode og leveringsbetingelserne.

      Hvorfor slutter et Flash-salg tidligere end planlagt?

      Møblerne, der tilbydes i vores Flash-salg, er tilgængelige i begrænsede mængder. Vi forsøger at forudse tilstrækkelige mængder til at tilfredsstille alle vores kunder, men nogle gange bliver produktet udsolgt.

      Vi anbefaler at tjekke lagerstatus regelmæssigt for produkter, der er udsolgt: nogle kunder annullerer deres køb, og i så fald kommer varerne tilbage på lager.

      Kan jeg bestille som gave?

      Hvis du ønsker at give et møbel som gave, skal du blot indtaste en anden leveringsadresse end faktureringsadressen ved at klikke på ”Min faktureringsadresse er forskellig fra leveringsadressen”, når du afgiver ordren. Fakturaen sendes til dig. Husk at angive et gyldigt telefonnummer, så vi kan kontakte modtageren for at aftale leveringstid.

      Jeg er ikke tilfreds med det møbel, jeg har modtaget. Kan jeg returnere det?

      Inden for 30 dage skal du anmode om returnering ved anbefalet brev med kvittering for modtagelse, adresseret til vores kundeservice (poststemplet gælder som bevis).

      Vores kundeservice kontakter dig for at organisere returneringen af produkterne.

      Når vi har modtaget de returnerede møbler og kontrolleret deres stand, refunderer vi dig. Returomkostningerne er for egen regning.